טיפים לבחירת ריהוט משרדי

רהיטים  פרסם כאן
 
 

 ריהוט משרדי

 
במאמר זה נעסוק בנושא ריהוט משרדי ובמבחר רהיטים מעוצבים למשרד. המאמר יכיל מקבץ טיפים שימושיים בנושא ריהוט מסוג זה. טיפים אלו יגעו הםן בלובי המשרד, הן בחדר המזכירה, הן בחדרי העבודה והן במקרים מיוחדים הקשורים לסוגים ספציפיים של משרדים. חשוב לעקוב מקרוב אחר הכתוב במאמר זה על מנת שגם אתם תוכלו לרכוש ריהוט משרדי משכנע, יפה ובאיכות. מאמר זה יסקור בפניכם כל שתצטרכו לדעת אודות ריהוט משרדי:
 
רכישת ריהוט ללובי המשרד
 
הלובי, ובעברית – חדר ההמתנה, הוא המקום בו ממתינים האורחים של המשרד לעובדים השונים. המתנה זו יכולה לעתים להיערך שעות ולגרום עגמת נפש רבה לממתינים. לכן, יש לגרום להם לתעסוקה מצד אחד ולהרגשה ביתית ונינוחה מצד שני. אנו ממליצים לרכוש רהיטי משרד כדלקמן: לפחות שתי כורסאות יחיד, ולהצמיד להן שולחן אורחים מעץ או מזכוכית, עליו יונח עציץ מעוצב ויפה בתוך עדניה. מתחת לשולחן יש להציב שידה או מגירות עם עיתונים, ומול קומפלקס זה יש להציב מראה גדולה. בדרך זו הממתינים יוכלו להסתכל על עצמם בראי ולהרגיש גאווה, לקרוא עיתונים ולנוח על כורסאות נינוחות.
 
רכישת ריהוט לחדר המזכירות
 
חדר המזכירות הוא החדר בו האיש או האישה שמנהלים למנהלים את היומנים, הלו"ז, עונים בשמם לטלפונים ועורכים תזכירי פגישות – מבצעים את העבודות השוטפות הללו. עבודות אלו יוצרות עומס רב, ויש להקל על העומס על ידי בחירת ריהוט משרדי נוח ויעיל לעבודה. יש לרכוש שולחן מזכירה גדול המיועד לאחסון מסך מחשב, מגירות עם תיקי לקוח, ומספר פריטים של ציוד משרדי. בנוסף, יש לרכוש כיסא מזכירות נוח ומרופד בד או עור. אם ניתן, חשוב לרכוש מדפים שונים לאחסון תיקי לקוח נוספים ומספר קלסרים הקשורים לעבודה השוטפת של המשרד.
 
רכישת ריהוט עבור חדרי העובדים והמנהלים
 
רכישת ריהוט משרדי מסוג זה צריכה לכלול שולחן משרדי אשר לא יגרע מקום רב מדי מהחדר. יש לרכוש סטים של מדפים המסוגלים לאכלס קלסרים עבים, ולהקפיד על פלטת שולחן גדולה עבור עובדים המעדיפים לעבוד עם שני מסכים. עבור המנהלים מומלץ לרכוש כסאות מנהלים מרופדים הניתנים לשינוי הויסות של הגובה שלהם וזווית המשענת. בדומה לכסאות המזכירה, גם ריפודי כיסאות אלו עשויים על פי רוב מבד או מעור.